سفارش تبلیغ
صبا ویژن


آناهیتا

 

مثل کبریت کشیدن در باد

زندگی دشوار است

من خلاف جهت آب شنا کردن را

مثل یک معجزه باور دارم

آخرین دانه کبریتم را

می کشم در باد


هر چه باداباد !

 عکس از دختری زیبا

............

 

 

کاش بودی...

انتظار واژه ی سردیست

برای زمستان نبودنت...

حالا من هیچ!

چه گناهی کرده اند؟

سوزان فصل ها....

gers_naghashi_5.png

 

من به آمار زمین مشکوکم

 

اگر این سطح پر از آدم هاست

پس چرا این همه دل ها تنهاست ؟

بیخودی میگویند هیچ کس تنها نیست ، چه کسی تنها نیست ؟

همه از هم دورند ...

همه در جمع ولی تنهایند ...

من که در تردیدم ، تو چطور ؟

 عکس از دختری زیبا

............

 

 

تنها یک برگ مانده بود

درخت گفت : منتظرت می مانم…

و برگ گفت : تا بهار خداحافظ …

بهار آمد ولی درخت…

عشقش را در میان انبوهی از برگها گم کرده بود…


 

 عکس از دختری زیبا

...................

 

 

 

اگر سهم من از تو فقط بغض های تلخ شبانه ام است...

برایت، تمامی دلتنگی های دنیا را می ترکانم...

فقط تو...

لحظه ای لبخندت را،

میان چشمانم تقسیم کن....


من برای تپیدن، نیاز به انگیزه ی چشمان تودارد..

 


 

 

 

esof_0_998841001307544493_pixnaz_ir.jpg

 

 

 

مـــن چقــدر دلتنگــــم



و چقدر تشنــــه لبخند کسی کـــه بــــــاران را میشناسد



دریـــــا رامیفهمد



و میداند سنگ سنگ است و نبـــــاید پــــــرتــاب کرد...

 

8tq3_1417705537_23312687527623292459.jpg

 

باران عشقت را...

روی بام خاطراتم جا گذاشتی...

بار سنگین نبودنت،

نم نم می بارد...

حالا دیگر نبودنت هم برایم اشک می ریزد...

برای منی که،

روزی تنها فکر ابدیت بودم...

 

yjps_raazeghabha-persian-star_org_05.jpg

 


 

 

عشق من

نامه ام را ادر اینجا برایت زمزمه میکنم

باد مرا همراهی میکند و قاصدکم را به دیدارت رهسپار میسازد ...

من ...زیباترین عاشقانه ام را

با عشق

با احساسم

برای تو

با قایقی از جنس باد میفرستم

در ساحل منتظر باش

زیرا امواج قایق حاوی عاشقانه ام را برایت خواهند اورد

 

9vc_19.jpg

 

تو هر لحظه بیشتر فاصله گرفتی...

از اشکهایم...

انتظارم ...

و قلبی که یخ زد...

تو حتی، از روزی نی لبک عاشقانیمان فاصله گرفتی...

دیگر قلب من جوابگوی فاصله ها نیست....

با چمدان روزهای تنهاییم می روم...

من،

تنهای تنها می روم....

 

4xwq_fpia_fxbgdxf.jpg


 

 


 


 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


نوشته شده در سه شنبه 94/11/20ساعت 2:48 عصر توسط نظرات ( ) | |


قالب رایگان وبلاگ پیجک دات نت